Service & Onderhoud 

 “De nieuwbouw van ons pand was een intensieve en leerzame ervaring maar nu moet ik nodig weer gaan werken aan onze eigen business. De kassa moet wel blijven rinkelen.”


“Wij hebben het echt getroffen met ons nieuwe onderkomen, het pand is gebruikt maar ziet er nog keurig uit, we konden er bijna zo in. Hoe het met de kwaliteit van de installaties zit? Of ze nog voldoen aan de huidige regelgeving? Werkelijk geen idee!”


Klinkt herkenbaar? 

Om u als ondernemer  werkelijk de zorgen uit handen te nemen hebben wij juist voor dit soort situaties een “De Wit full-service contract” ontworpen. Een contract dat verder gaat dan alleen jaarlijks onderhoud!

Hoe we dat vorm hebben gegeven leest u hieronder.

Kennis van zaken

We weten waar we over praten. 

Snelle service

We doen onze uiterste best u zo snel mogelijk te helpen.

Altijd

Voor een storing kunt u ons altijd bellen, dag en nacht. 

Een De Wit 'full service' contract:

De basis van ons “De Wit Full Service contract” is onze service- en onderhoud afdeling die 24/7 bereikbaar is voor het oplossen van storingen en het uitvoeren van onderhoud. De vaste groep van servicemedewerkers - waarvan de meeste al vele jaren werkzaam zijn bij ons bedrijf – kennen de installaties van onze vaste klanten door en door.

Storingen of calamiteiten kunt u 24/7 telefonisch, via email of op onze website melden waarna wij de zorg van u overnemen. Wij zorgen ervoor dat de problemen worden verholpen of dat er zo nodig een noodvoorziening wordt getroffen.

Het “De Wit Full Service contract” is een raamcontract waar alle elektrotechnische installaties onderdeel van kunnen uitmaken

Welke installaties onderhouden we dan zo? 

Wij onderhouden: 

- Elektrotechnische installaties ( verdeelkasten )

- Noodverlichtingsinstallaties

- Brandmeldinstallaties

- CO-LPG detectie installaties

- Inbraakmeldinstallaties 

- Camerabewakingssystemen

- Video-intercominstallaties

- Zonnepanelen installaties 

- Laadpalen elektrische auto’s

- Bliksemafleiderinstallaties

- Noodstroomvoorzieningen

Kortom, alles op elektrotechnisch vlak. 

Benieuwd of een 'Full service' contract ook bij uw organisatie past?  

De meerwaarde van een 'Full service' contract 

Bij het aangaan van een “De Wit Full service contract” bent u er van verzekerd dat de installaties door het jaarlijks onderhoud in top conditie zijn en betrouwbaar functioneren.  Mocht er onverhoopt toch een storing optreden dan verhelpen wij deze vlot of zorgen voor een noodvoorziening.

Maar onze service gaat verder; u heeft óók recht op:

- Ons online “Logboek online” portal waarin wij voor u alle relevante documenten en onderhoudsrapportages opslaan. Bij een overleg met de brandweer of verzekering grijpt u nooit mis!

- Wij volgen voor u de nieuwste  marktontwikkelingen met een positief kritische houding. Jaarlijks ontvangt u van ons zinvolle verbetervoorstellen.

- Wij volgen voor u de actuele wet- en regelgeving van de overheid.                                Jaarlijks informeren wij u hierover en waar nodig ontvangt u een voorstel om de installaties aan te passen aan de nieuwe regels.

- Wij kennen uw installaties tot in detail. Mocht u dan ook vragen krijgen van de Brandweer of Verzekeringsmaatschappij dan gaan wij voor u het gesprek met ze aan.

Voordelen op een rij:

Gedegen advies over wet- en regelgeving. 

Snelle service

Alle documenten op één plek
Vakkundige servicemonteurs met kennis van zaken.

Een 'Full service' contract duurder dan uw huidige onderhoudsovereenkomsten? Wij denken van niet!